Keeskist

 

"Ik denk 2-0"

Virtuele tattoo

Mail Keeskist op keeskist (apenstaartje) chello.nl

Deep Thoughts


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
29.8.07
 
Hee, dat reactieding van de Revu werkt niet meer
Dus komt mijn reactie HIER niet op (of dubbel natuurlijk als het alsnog verschijnt). Daarom ook op deze plaats mijn reactie op Cor Lems (a.k.a. Joeks).

"Corrr, start je prachtblog Halfleeg weer eens op en schrijf ook eens een recensie over een van die Kiwi bands; mooi ding hoor, die K810i.

Dan kan ik eindelijk ook eens leesbare informatie tot mij nemen over het komende WK rugby. Zelf schreeuw ik voor Zuid Afrika. Kijk eens naar die spelersnamen: Bakkies en BJ Botha, Schalk Burger, Bismarck du Plessis, Os du Randt, Wikus van Heerden, Ricky Januarie... Als de Kaiser Chiefs zich naar een Zuid-Afrikaanse voetbalclub noemen, moet er toch een Nederlandse artiest zijn die zich Schalk Burger gaat noemen.


Schalk Burger

Overigens is bovenstaand stuk over Dolores maar een samenvatting. In het originele stuk worden ook de band en de trouwe fans van D. O'R. nog gedist, wordt er reclame gemaakt voor een kostenbesparende culturele service en wordt de lof gezongen van het naprogramma."


| <$BlogCommentDeleteIcon$>