Keeskist

 

"Ik denk 2-0"

Virtuele tattoo

Mail Keeskist op keeskist (apenstaartje) chello.nl

Deep Thoughts


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
15.1.07
 
Keeskist Komt Terug!
Na het kortstondige opfrisverlof bij Joeks en de zoveelste Sabbatical komt Keeskist weer terug. Met, dat had ik nog op Halfleeg beloofd, een stukje over de minst RocknRollende kunstvorm ooit, ballet. Met jaarlijstjes: in 2005 beloofde ik al dat ik mijn Favoriete CD van het jaar 2002 bekend zou maken; dat ga ik in 2007 alsnog doen. Bovendien is de afgelopen week de nummer één van mijn eindlijstje van 2007 alvast uitgekomen, en de artiest in kwestie komt binnenkort nog naar Amsterdam ook.

Op voetbalgebied gaan we een omvangrijke lacune in de Nederlandse sportjournalistiek opvullen. En daarnaast is Keeskist te boeken, niet alleen als Found Footage DJTM, maar ook met Elektrische Begeleiding.

Meer leesvoer: dit commentaar lieten we achter op blog Conxies.


| <$BlogCommentDeleteIcon$>