Keeskist

 

"Ik denk 2-0"

Virtuele tattoo

Mail Keeskist op keeskist (apenstaartje) chello.nl

Deep Thoughts


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
9.6.06
 
Campo

Helse tijden zijn het, de laatste dagen voor het begin van het WK. Er wordt nog niet gevoetbald, er worden voorspellingen gedaan die vrijdag om zes uur, bij de eerste aftrap, alle waarde verliezen. Er wordt geoudehoerd over opstellingen en er wordt non-nieuws gedebiteerd (de slogan op de bus, anyone?).

En er worden poules ingevuld. Ik ben er, dat heb ik al eerder betoogd, heel slecht in. Ik ben te schijterig om de favorieten te laten verliezen dus ik eindig steevast onderin de middenmoot.


Campo


Tijdens het EK heb ik een poule in laten vullen door mijn chimpansee Campo. Ik heb Campo, genoemd naar de briljante Ivan Campo, darts laten gooien. En dat mag ie vandaag weer doen.


Ivan Campo

Dat valt nog lang niet mee, want hij mist het bord nogal eens. Maar uiteindelijk komen we eruit en hebben we een min of meer random voorspelling. Omdat mij de zin ontbrak om zelf een voorspelling te maken zal ik hem afzetten tegen de poule van mijn neef Teun.

Het systeem om dartworpen om te zetten in een toernooiuitslag is ingewikkeld. Ik ga je er niet mee lastig vallen hoe Campo en ik dat gedaan hebben.

Hoe dan ook, de uitslagen zijn hier te vinden. Later in het toernooi kom ik er nog op terug, in een vergelijking met de poules van Campo en neef Teun. Wel kan ik al melden dat de finale tussen Paraguay en Iran met 1-0 wordt gewonnen door Paraguay.


| <$BlogCommentDeleteIcon$>