Keeskist

 

"Ik denk 2-0"

Virtuele tattoo

Mail Keeskist op keeskist (apenstaartje) chello.nl

Deep Thoughts


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
18.2.02
 
Timmer
De redacteur van het zg. weblogTonie’s Kladblok” (nb: een weblog is een soort kruising tussen een homepage op ‘internet’ en een computerdagboek; het meest bezochte weblog op het Nederlandse gedeelte van het wereldwijde web is te vinden door www.alt0169.com in te typen in de adresbalk boven aan uw scherm) meldt dat hij, bij gebrek aan een medaille voor Nederland op de 1000 meter schaatsen voor dames, “voor niks is opgebleven”.

Voor niks? Toch was er genoeg te zien. Bijvoorbeeld dat Andrea –‘ik heb niet gefaald’- Nuyt niet The Right Stuff heeft en Marianne Timmer wel dus. Uitstekend gereden ondanks een vierde plaats, vast niet genoeg voor het Oranjepepeupel dat alleen zijn bed uitkomt voor medailles, en dan lekker zuipen in het Holland Bavaria Huis. Maar toch weer boven zichzelf uitgestegen. Timmer roels.

Tot slot twee citaten:
1. Henk Gemser tijdens Timmer’s laatste zware ronde: “Die benen zijn nu poten geworden”. Mart Smeets: “Maar wel mooie poten”.
2. Marianne Timmer in Het Parool: “Misschien moet ik me net als Catriona LeMay maar eens tot de Heer wenden. Dat schijnt te helpen. Maar eerst laat ik mijn schaatsen wat ronder slijpen.”


| <$BlogCommentDeleteIcon$>