Keeskist

 

"Ik denk 2-0"

Virtuele tattoo

Mail Keeskist op keeskist (apenstaartje) chello.nl

Deep Thoughts


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
29.1.02
 
"Ze greep me vast, man het leek wel judo"
Ah, wat een fijn schandaal. BBC-presentator Jamie Theakston (als je wel eens BBC kijkt ken je die kop wel) ging naar de hoeren en werd geblackmaild. Daarom komt ie er zelf mee op de proppen in een tabloid.

Het lijkt mij erg onprettig om in de News Of The World uit te moeten leggen hoe je daar toe kwam. Jamie's verslag staat vol met zinnetjes als: "het was al laat", "ik had erg veel gedronken" en "de taxichauffeur bracht me erheen en ik dacht waarom niet, het is kerstmis". Nu ik er aan denk, de situatie zoals Theakston het voorstelt lijkt wel wat op de klassieke schuine hit "Ik heb mijn hart op Katendrecht verloren" waarin Slome Japie na een te hete portie Chinees bij een juffrouw binnenvalt die hem zal 'helpen'.


| <$BlogCommentDeleteIcon$>