Keeskist

 

"Ik denk 2-0"

Virtuele tattoo

Mail Keeskist op keeskist (apenstaartje) chello.nl

Deep Thoughts


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
20.1.02
 
Ha, da's makkelijk
Mijn muziekjaarlijstje van 2001 gaat hier nog komen. Maar de ervaringen uit 2000 en 1999 leren dat ik er nog even mee wacht. Omdat de favoriete platen uit die jaren (Moby, Slaid Cleaves) pas in het daaropvolgende jaar tot mij kwamen. Daarbij kwam nog de paniek die mij bekroop toen ik tijdens de jaarwisseling die enorme stapel nauwelijks beluisterde platen voor mij zag, nog groter door de aanraders uit andere jaarlijstjes daarbijgevoegd. Daarom zal ik mijn Keeskist Top 10 van 2001 pas op 1 april 2002 hier publiceren.

Een ander plan was mijn favoriete videoclips op een rijtje te zetten. Maar dat hoeft niet meer. In de clip top 25 uit de Vara Gids staan werkelijk al mijn favorieten (gaaf dat ze aan Nikka Costa hebben gedacht; hier is ze, wel even doorklikken naar music video/Like a Feather).


| <$BlogCommentDeleteIcon$>