Keeskist

 

"Ik denk 2-0"

Virtuele tattoo

Mail Keeskist op keeskist (apenstaartje) chello.nl

Deep Thoughts


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
3.1.02
 
Golfballen, Theo Maassen, Kira Eggers en het andere nieuws (5)
Giancarlo, ik heb drie aanmerkingen:
Vraag 1: ik weet zeker dat vd Eijden kort voor het ontslag heeft gezegd: We zijn uitermate tevreden met Co. Was dat wellicht iets langer geleden dan anderhalve week?
Vraag 2: hoe zeker weet je dit? Ik geloof dat ik iets gelezen heb over een vd Kerkhof die niet kon zwemmen in relatie tot dit incident.
Vraag 25: er was absoluut ergens sprake van een boomklever, die door Beenhakker naar voren werd gebracht als conversation piece om te illustreren dat Co en Leo echt nog wel met elkaar communiceerden. Of dit net voor Glasgow was weet ik niet, hoe zeker weet je je eigen antwoord?
re: 21; dit is absoluut goed, afwijking of niet. Zullen we de goede antwoorden maar van de website afhalen dan?


| <$BlogCommentDeleteIcon$>