Keeskist

 

"Ik denk 2-0"

Virtuele tattoo

Mail Keeskist op keeskist (apenstaartje) chello.nl

Deep Thoughts


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
7.10.01
 
Tedje van Es,
Walter de Rochebrune
Robbie Kerkhof,
Ab van der Laak,
Bulle van Berkel
Heer Bie
De Duitse Leraar
Frank van Putten
Dirk
Hank den Drijver
Meneer Foppe
Het interim parkethoofd mr. Onno van der Panne
Jaagt het falderakkes over de kling! Zendt het schormorrie de mijnen in. Laat het geteisem turf gaan steken."


Al een jaar of dertig ken ik Wim de Bie, kijk naar zijn tv shows, lees zijn boeken, draai de platen ("...daar zit de schoen"), scheur zijn kalenders. En lees zijn weblog.

Wim de Bie heeft mij in die afgelopen dertig jaar zoveel plezier verschaft (twee nachtkastjes van palisander!) dat niet in geld uit te drukken is. Niettemin, toen de gelegenheid zich voordeed iets voor hem te doen heb ik dat gedaan. Als klein gebaar van dank voor honderden uren lering en vermaak heb ik 12 dollar overgemaakt naar Blogger en heb ik zo betaald voor een 'ad free' Bieslog. Graag gedaan, het was een koopje. Here's to you, meneer De Bie!


| <$BlogCommentDeleteIcon$>