Keeskist

 

"Ik denk 2-0"

Virtuele tattoo

Mail Keeskist op keeskist (apenstaartje) chello.nl

Deep Thoughts


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
31.10.01
 
Lekker dan (2)
Giancarlo, volgens mij is dit een beremoeilijke ronde om te voorspellen met al die teams die niets meer te winnen of verliezen hebben. Gisteren gooiden de reeds geplaatste teams (Real Madrid, Arsenal) er met de pet naar, maar of dat zo blijft, wie zal het zeggen.

Bovendien vraag ik me af hoe lucratief dit Toto Select werkelijk is. In de Engelse kranten staat altijd veel info over wedden op sport. Ik meen me te herinneren dat de experts altijd afraden op 'multiples' te gokken.

Op het gevaar af dat Keeskist een leeswijzer wordt bij The Guardian ga ik toch even wijzen op de Survivor betting-competitie op Football Unlimited. Met elke week een aantal sportweddenschappen, compleet met motivatie gevolgd door commentaar van de expert.

Mijn voorspelling voor vanavond:
Celtic – Juventus: 2
FC Porto – Rosenborg: 3
Bayer Leverkusen - Olympique Lyon: 1
FC Barcelona - Fenerbahce: 1
Lille - Manchester United: 2
Olympiak.Pireaus - Deportivo Coruna: 1
Sparta Praag - Bayern München: 3
Feyenoord - Spartak Moskou : 1


| <$BlogCommentDeleteIcon$>