Keeskist

 

"Ik denk 2-0"

Virtuele tattoo

Mail Keeskist op keeskist (apenstaartje) chello.nl

Deep Thoughts


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
25.9.01
 
Antwoord op Vergeten Huurlingen en Palindromen
Als Keeskist lezers heeft (wie zal het zeggen) mogen ze suggesties voor de vergeten huurlingen mailen aan het adres linksboven. Ik denk er nog even over na en kom er later op terug.

Dat verhaal over Lawal ging over een vraag in voetbaltriviarubriek The Knowledge. Of er voetballers met palindromische namen bestaan. Ik kwam tot Lawal, Ono, Reker en Otto, maar gezien de rubriek de week erna vroegen ze om voor- en achternaam: iemand kwam met ene Leon Noel. Ik dacht er aan een fictieve Nederlandse voetballer op te voeren (Leo de Doel), maar dat zou natuurlijk ten koste gaan van de geloofwaardigheid van mijn eerdere posts één en twee. Update: de reservekeeper van Appie Happie heette Otto Lotto.

By the way, de (matige) sporttrivia-rubriek van de Volkskrant, Het Schavot is nu ook op internet te vinden.


| <$BlogCommentDeleteIcon$>