Keeskist

 

"Ik denk 2-0"

Virtuele tattoo

Mail Keeskist op keeskist (apenstaartje) chello.nl

Deep Thoughts


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
27.7.01
 
De Boer
Uit de NRC: "Een Gronings laboratorium ontdekte in de toilettas van De Boer een mogelijk vervuild voedingssupplement dat als `niet negatief' werd geanalyseerd. De pilletjes kreeg De Boer twee jaar geleden van de clubarts van FC Barcelona. ,,Het smaakt naar vissticks en het is bedoeld om de witte bloedlichaampjes te stimuleren. Ik slik ze een paar keer per jaar als er bij Barcelona bloedtesten worden afgenomen. In het begin moest ik ze drie keer per dag innemen. Het boerde dan helemaal op'', aldus de verdediger gisteren in het Zwitserse Nyon."

Als je nou:
  • twee jaar ouwe pilletjes slikt...
  • die naar vissticks smaken
  • die "de witte bloedlichaampjes moeten stimuleren"
    ...dan zou ik dat niet tegen de Beroepscommissie van de Uefa durven vertellen. En dat opboeren kun je beter ook maar verzwijgen.

    Het stimuleren van witte bloedlichaampjes, was dat niet een specialiteit van dokters Jacobo en Van Esse, in hun zoetstofwisselingstherapiesketch.

    Denk ook eens na over deze zin: "Een Gronings laboratorium ontdekte in de toilettas van De Boer een mogelijk vervuild voedingssupplement." Zo'n toilettas heb ik ook...

    Update: na beroep twee maanden schorsing slechts voor Frank de Boer! Gefeliciteerd Frank; en nou nooit meer witte bloedpillen en andere Neutronenkorrels opboeren...


  • | <$BlogCommentDeleteIcon$>